Wielka Wymiana Książkowa - Przeczytaj i Podaj Dalej IV


Doczekałam się! Niecałe pół roku minęło od trzeciej edycji Wielkiej Wymiany Książkowej, w której brałam udział po raz pierwszy. O co chodzi?
O zabawę oczywiście! I to najlepszą z możliwych, bo związaną z czytaniem. No sami przyznajcie: czy może być lepiej? :)
Ja pokażę Wam, jakie książki chętnie puszczę dalej w świat, potem wejdę na Wasze blogi/profile na Instagramie/komentarze pod wpisami i zobaczę, co macie ciekawego w swoich zbiorach. Jak coś u siebie znajdziemy, to pozostaje wymienić się adresami i wysłać książki do nowych właścicieli! :)

Organizatorką tego wydarzenia jest Magda z bloga Save The Magic Moments, a tę edycję współtworzy także Dagmara, czyli internetowa Socjopatka . Dziewczyny - świetna robota, dziękuję! :)
Nie mogę też nie wspomnieć o Kasi, która jest autorką tej pięknej grafiki promującej wymianę.

No to zaczynajmy! Poniżej moje książki, które mogą być Wasze :)


1. N. Sparks "I wciąż ją kocham" - stan bardzo dobry, wydanie kieszonkowe.  

2. R. P. Evans "Kolory tamtego lata" - stan bardzo dobry, wydanie kieszonkowe.

3. E. E. Schmitt "Historie miłosne" - stan bardzo dobry, wydanie kieszonkowe.

4. M. C. Beaton "Agatha Raisin i zabójczy taniec" - stan bardzo dobry (w środku dedykacja), wydanie kieszonkowe.

5. T. Fijałkowski "Antipolis" - stan idealny.

6. J. Moyes "Kiedy odszedłeś" - stan bardzo dobry (użycie widoczne lekko na okładce).

7. J. Jonasson "Stuatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" - stan bardzo dobry. 

8. J. Nesbo "Łowcy głów" - stan idealny, wydanie kieszonkowe, ale takie większe.  

9. S. Larsson "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" - stan idealny, twarda oprawa, wydanie w dwóch częściach (wymienię oczywiście za jedną książkę).

10. S. Larsson "Dziewczyna, która igrała z ogniem" - stan idealny, twarda oprawa, wydanie w dwóch częściach (wymienię oczywiście za jedną książkę).



I to wszystko ode mnie! 
Życzę wszystkim udanej i owocnej wymiany!

:)

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej, może coś za E. E. Schmitt "Historie miłosne" albo N. Sparks "I wciąż ją kocham" ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Dzięki, że jesteś i udanej wymiany! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hop hop! Witam w wymianie! Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zainteresowała mnie książka J. Moyes "Kiedy odszedłeś".

    Może znajdziesz coś u mnie:
    http://www.retromoderna.pl/2017/10/wielka-wymiana-ksiazkowa-przeczytaj-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka :)
    Mo ze co s u mnie Ciebie zainteresuje za - J. Nesbo "Łowcy głów" - stan idealny, wydanie kieszonkowe, ale takie większe.

    http://www.beztroskamama.pl/iv-edycja-wielkiej-wymiany-ksiazkowej/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, coś za Stulatka ode mnie? http://mamacarla.pl/mieszcza-ci-sie-ksiazki-domu-wymien-sie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, przed chwilą "Stulatek..." został zarezerwowany, jeszcze nie zdążyłam wykreślić. Ale jakby się zwolnił, to się odezwę :)

      Usuń
  8. Cześć,
    wprawdzie nie jestem blogerką, ale dzięki uprzejmości znajomego mogłam zamieścić gościnnie swoje ogłoszenie z listą książek, więc zapraszam pod poniższy link :)
    http://dziennik.artystyczny-margines.pl/iv-edycja-wielkiej-wymiany-ksiazkowej-przeczytaj-podaj-dalej/
    U Ciebie zainteresował mnie Nesbo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Znalazłam u Ciebie "Sto lat samotności" i chętnie wymienię się właśnie za to :)

      Napisz do mnie maila, jeśli ta książka jest aktualna, a jeśli nie, to też napisz, bo "Królowa Margot" też mogłaby być :) Jednak w pierwszej kolejności Marquez :)

      karolinasawka93@gmail.com

      Usuń
    2. I jeszcze "On" też mnie interesuje, więc jeśli Marquez niedostępny będzie, to potem jestem zainteresowana ksiażką "On", a następnie "Królowa Margot" :)

      Usuń
  9. cześć! piszę w sprawie "Prawa Mojżesza", które chcesz ode mnie :D w zamian chętnie wymieniłabym się na "Stulatka, który wyskoczył przez okno i zniknął". gdyby się zwolnił to napisz do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo z tego czytałyśmy, świetne pozycje. Życzymy wymienienia jak największej ilości książek!

    OdpowiedzUsuń
  11. hej hej, byłaś u mnie i pytałaś o dwie książki: Krocząc w ciemności i Ludzie z doliny śmierci. Chętnie wymienie za Aghatę Rasin i Kolory tamtego lata, jeśli jeszcze aktualne;) jakby co to mój adres: artsonrisa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, że jesteś - skomentuj! :)

Copyright © 2014 Ostatnia Kropka , Blogger