Czytelnicze plany na jesień


Tego wpisu nie powinno tu być. Jednak jest i sama się sobie dziwię, że go napisałam.
Dlaczego? Odpowiedź jest jedna: nigdy nie planuję tego, co będę czytać.
Dobre sobie. Nigdy nie mów nigdy! :)
No właśnie, tym razem bez planowania się nie obejdzie, a skoro jakąś listę muszę zrobić, stwierdziłam, że mogę się nią z Wami podzielić :)

W tym momencie kończę czytać "Lokatorkę" JP Delaney i o niej będziecie mogli przeczytać w poniedziałek - już teraz Was zapraszam!

A co po "Lokatorce"?
Trochę się tych książek nazbierało.
Znalezione obrazy dla zapytania zamek z piasku który runął


Niedawno zaczęłam swoją przygodę z Millenium Stiega Larssona i od dwóch tygodni miałam zarezerwowaną trzecią część w bibliotece. Kilka dni temu dostałam maila, że książka już na mnie czeka, dlatego szybko ją odebrałam. 
"Zamek z piasku, który runął" to powieść, którą na pewno przeczytam w najbliższym czasie.




Znalezione obrazy dla zapytania dublińczycy





Kiedy już byłam w bibliotece, nie mogłam wyjść tylko z jedną książką. Znacie to uczucie? Myślę, że tak! :)
"Dublińczycy" Jamesa Joyce'a to zbiór opowiadań, o których dowiedziałam się na spotkaniu książkowym, które odbyło się w klimatycznej kawiarni "Między wierszami" (polecam wszystkim, którzy mieszkają w Szczecinie, żeby odwiedzili to miejsce). Bardzo lubię krótką formę, dlatego postanowiłam zapoznać się z twórczością tego autora.

Znalezione obrazy dla zapytania modliszki książka




Joyce Carol Oates to pisarka, o której dużo słyszałam, i której opowiadania bardzo chciałam poznać. Do "Modliszek" zachęcił mnie opis, który na Instagramie podesłała mi Ania (pozdrawiam Cię serdecznie) i stwierdziłam, że jest to odpowiedni czas, żeby poznać historie kobiet opisane w tej książce.










W poniedziałek, jak co miesiąc, wybieram się na spotkanie Dyskusyjnego Klubu Książki i już teraz wiem, co w następnej kolejności będziemy omawiać. Tak się szczęśliwie złożyło, że przegłosowane były lektury, które sama zgłosiłam. Cieszę się bardzo, bo wreszcie będę miała okazję je przeczytać.



Znalezione obrazy dla zapytania on zośka papużankaZnalezione obrazy dla zapytania cynkowi chłopcy empik


"Cynkowi chłopcy" Swietłany Aleksijewicz to literatura faktu cenionej na świecie Noblistki. Jestem bardzo ciekawa jej stylu.
Drugą książką, którą będziemy omawiać (prawdopodobnie w grudniu) jest "On" Zośki Papużanki. Podejrzewam, że to będą dwie wspaniałe pozycje!



Znalezione obrazy dla zapytania czerwone i czarne stendhal



I na koniec książka, z którą męczę się od czerwca i muszę, po prostu muszę dokończyć ją w tym roku. Bardzo nie lubię odkładać nieprzeczytanych książek, staram się dawać każdej szanse do końca, więc mam nadzieję, że przy "Czerwonym i czarnym" Stendhala też mi się to uda. Trzymajcie kciuki!






I to wszystko, tak przedstawiają się moje plany na najbliższe dwa i pół miesiąca. Mam nadzieję, że oprócz wymienionych książek, uda mi się jeszcze przeczytać kilka innych :)
Nie spodziewajcie się takich wpisów regularnie. Tak jak mówiłam - zazwyczaj nie planuję, co przeczytam. To jest tak zwany "wyjątek od reguły" :)

A jak zapowiada się Wasza jesień? Macie coś ciekawego do przeczytania? Jakieś nowości? A może będziecie nadrabiać zaległości?
Dajcie znać w komentarzu!

Ściskam 😘



4 komentarze:

  1. W ostatnim czasie nagromadziło mi się tyle zaległości, że chyba przez całą jesień będę nadrabiać. Ale Twoje plany zapowiadają się bardzo ciekawie :D
    Zaczynam obserwować i na pewno będę zaglądać regularnie na Twojego bloga :))
    Pozdrawiam,
    https://blondiebooklover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo mi miło, dziękuję! Ja też już zaraz wpadam do Ciebie :)
      No tak, książki mają to do siebie, że lubią się mnożyć :D
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Oooo, ja mam zamiar skończyć "Błysk zagłady", poza tym, nigdy nie wiem, co będę czytać i raczej nie planuję, co nie zmienia faktu, że błysk mi się dluży.
    A skoro lubisz formę krótką, to sięgnij po Alessandro Baricco.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie! Poczytałam o nim i jego książkach i jedną już dodałam do listy :)
      Haha, ten "Błysk zagłądy" ciągnie się za Tobą tak, jak za mną Stendhal :D
      Buziaki :*

      Usuń

Daj znać, że jesteś - skomentuj! :)

Copyright © 2014 Ostatnia Kropka , Blogger