Wielka Wymiana Książkowa - Podsumowanie


Niecały miesiąc temu miała miejsce jedna z lepszych internetowych akcji, czyli Wielka Wymiana Książkowa - Przeczytaj i Podaj Dalej IV. Czas na podsumowanie!
Na samym początku chciałam podziękować Magdzie z bloga Save The Magic Moments oraz Dagmarze z bloga Socjopatka, które podjęły się organizacji tego przedsięwzięcia - Dziewczyny, świetna robota!

O tym, jakie książki wystawiłam na wymianę, możecie poczytać tutaj :)

I teraz uwaga - udało mi się wymienić WSZYSTKIE książki! Jestem niesamowicie zaskoczona i zadowolona! To moja druga wymiana, za pierwszym razem też poszło fajnie, ale kilka książek mi zostało. Teraz w świat poszły wszystkie :) Z tego też powodu bardzo dużo nowych książek zasiliło półki mojej domowej biblioteczki. Widzicie je na zdjęciu, ale szybko poniżej podaję tytuły i autorów, gdyby coś okazało się mało czytelne.

1. M. Larek "Mężczyzna w białych butach"
2. E. E. Schmitt "Kiki van Beethoven
3. G. Górny "Ludzie z doliny śmierci"
4. L. Swann "Krocząc w ciemności"
5. H. Coben "Sześć lat później"
6. H. Murakami "Po zmierzchu"
7. H. Murakami "Wszystkie boże dzieci tańczą"
8. L. Krohn "Tainaron"
9. M. Nurowska "Niemiecki taniec"
10. J. Fielding "Martwa natura"
11. G. G. Marquez "Sto lat samotności"





O rety, jedenaście nowych książek! 💓 Nie będę Wam mówić, że możecie spodziewać się recenzji w niedługim czasie, bo nie mam najmniejszego pojęcia, kiedy jaką książkę przeczytam. Ale zrobię to na pewno!

Dziękuję też wszystkim wspaniałym dziewczynom, z którymi się wymieniłam! Poniżej podaje Wam linki - zajrzyjcie, bo naprawdę warto!




Iga i Kamila z znaciskiemnaszczescie.pl


Karolina pod nickiem Lucy Snowe

Justyna z elfiesplanet.pl



To była świetna zabawa! Już nie mogę doczekać się kolejnej edycji. Trzeba szykować książki!

A jak Wam udała się Wielka Wymiana Książkowa?
A może nie braliście udziału, ale znacie którąś z moich nowych książek?
Dajcie znać w komentarzach!

Ściskam ;*











14 komentarzy:

  1. Murakamiemu mówię stanowcze TAK! :) tej jego książki jeszcze nie czytałam, tym chętniej zobaczę recenzję u Ciebie na blogu.

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książki złapałaś :) Uwielbiam te wymiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety udało się jedną wymienić, ale to tylko z własnej głupoty ;) gdybym ogarnęła się wcześniej z książkami to miałabym ich znacznie więcej :p
    Jednak dopieściłam się na Targach, a co <3
    Miło Cię znowu widzieć :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak Ci zazdroszczę targów!
      Szykuj więc książki na kwietniową edycję :)
      I mi miło gościć Ciebie na swoim nowym blogu, buziaki :*

      Usuń
  4. O, fajne zdobycze :)
    Murakami genialny jest :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tylko dwie książki wymienione, ale i tak fajnie ;) dzięki za linka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że byłam jedną z tych dwóch osób, z którymi się wymieniłaś :) <3

      Usuń
  6. No ja jestem zachwycona! :) dziękuję za MIŁE SŁOWA, ZA PODUSMOWANIE, ZA UDZIAŁ, ZA POZYTYWNĄ ENERGIĘ!!!!!! I zapraszam w kwietniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję! :* Będę w kwietniu na pewno! :)

      Usuń
  7. https://www.bbb.org/us/nj/sicklerville/profile/online-retailer/globalgeeks-0221-985

    OdpowiedzUsuń

Daj znać, że jesteś - skomentuj! :)

Copyright © 2014 Ostatnia Kropka , Blogger