Słów kilka na dobry początek...


Cześć!
Już kilka dni istnieje Ostatnia Kropka, ale jeszcze nic się tutaj nie pojawiło. W przyszłym miesiącu będą miały miejsce ważne dla mnie wydarzenia, dlatego nie mam w tym momencie wiele czasu na przyjemności.
Pod koniec września powinien pojawić się pierwszy konkretny post, a pierwszego dnia października planuję coś naprawdę fajnego, mam nadzieję, że poczekacie i zajrzycie tutaj za kilkanaście dni!

Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na mój temat, wejdźcie w zakładkę "o mnie".

Na zdjęciu powyżej nie ma książek, ale bez obaw! To one będą grały tutaj główną rolę :)

Wygląd bloga też będzie się jeszcze zmieniał, ponieważ potrzebuję czasu, żeby zapoznać się ze wszystkimi możliwościami, jakie oferuje ta strona.

Myślę, że nie ma sensu więcej się rozpisywać.
Do "napisania" już niedługo! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Daj znać, że jesteś - skomentuj! :)

Copyright © 2014 Ostatnia Kropka , Blogger